Цікаво


Мова жестів

У світі міжнародного бізнесу, де ставки дуже великі, мова жестів відіграє дуже велику роль. На жаль, неправильна інтерпретація зовсім необразливих жестів, які використовують учасники ділових переговорів з різних країн, може призвести до сумних результатів.

Наприклад, американці, говорячи "OK", роблять рукою певний жест, що виражає ентузіазм або схвалює пропозицію партнера. Однак у Франції такий жест буде сприйматися як вираження негативної реакції, і Вашому партнеру нічого не залишиться, як зібрати речі і відправитися додому. В Бразилії той же самий жест вважається вульгарним і сприймається як вираження сексуального бажання. Консультант з міжнародного ділового етикету Хілка Клінкенберг з фірми Etiquette International розповіла історію про одну зі своїх бразильських знайомих, яка 4 роки жила і працювала в США. Незважаючи на такий тривалий період життя в цій країні, вона дотепер сприймає цей жест як образу. Вона знає, що він означає "OK", але виховання і звички не дозволяють їй спокійно ставитися до цього жесту.

Комбінація із двох пальців, що нагадує латинську букву "V" (перемога), у США означає, що переговори завершилися вдало. Однак якщо Ви використаєте цей жест, повернувши тильний бік руки назовні, то англієць, австралієць або новозеландець не зрозуміє Вашого настрою. А в Бангладеш цим жестом не надто чемно дають зрозуміти людині, що вона набридла і може забиратися геть.

Інші жести не обов'язково можуть бути сприйняті як образливі, але здатні засмутити співрозмовника або викликати в нього роздратування. Особливо це стосується деяких азіатських країн, де результати бесіди залежать від дрібних нюансів та інтуїтивного розуміння, а жестикуляція зведена до мінімуму. Надмірна жестикуляція і поривчастість призведуть до того, що Вас будуть сприймати як порожнього базіку.

Положення співрозмовників відносно один одного також є важливим моментом при веденні міжнародних ділових переговорів. Є люди, які почувають себе не у своїй тарілці, якщо під час переговорів їх співрозмовник стоїть або сидить занадто близько, оскільки, таким чином, вони відчувають вторгнення в їх персональний простір. В психології такий феномен одержав назву "синдрому вторгнення в персональний простір" (personal space invasion syndrome, PSIS). Інші представники людства, які звикли до бесіди на більш близькій відстані, можуть втратити довіру до партнерів, що мають схильність до синдрому PSIS.

Консультант з етикету Маргарет Дельвеккіо пропонує керуватися наступними основними правилами при веденні міжнародних переговорів. Для більшості північноамериканців відстань між співрозмовниками, яка дорівнює приблизно 19 дюймам або відстані витягнутої руки, є найбільш доречною. Для представників Західної Європи та Латинської Америки відстань 14 - 16 дюймів не розглядається як вторгнення в особистий простір. Однак для жителів Великобританії найбільш оптимальною є відстань 24 дюйми. Представники ділових кіл Кореї та Китаю воліють триматися від співрозмовника на відстані, принаймні, 24 дюймів, якщо не більше. А от японцям потрібна дистанція 36 дюймів. І, нарешті, представники Близького Сходу, де нормальна відстань між співрозмовниками дорівнює 8-12 дюймам, можуть вважати партнера, який знаходиться на більш значній відстані, підозрілим і не гідним довіри.

Неділовий одяг співробітників, що працюють в офісі (що так часто практикується в американських компаніях), неприпустимий в деяких інших країнах світу. Він не тільки може справити погане враження на Ваших міжнародних партнерів, але й змусить їх сумніватися у Вашій надійності як ділової людини. У світі міжнародного бізнесу слова "консервативний", "традиційний" і "офіційний" значать дуже багато як щодо стилю одягу, так і стилю поведінки. У Європі, на Середньому Сході або в Південній Америці неформальний вигляд і поведінка розладнають плани навіть найталановитішого бізнесмена.

Знання культурних розходжень у використанні рукостискань і видів представлення людей один одному також допоможе уникнути незручностей при веденні міжнародного бізнесу.

У США рукостискання часто сприймається як вираження вдячності. Сильне рукостискання з декількома рухами руки несе в собі зміст довіри до партнера. У Франції досить одного руху руки при рукостисканні, і тиск повинен бути меншим. У Латинській Америці вітається зовсім легке рукостискання, а надто швидке відсмикування руки може бути сприйняте як образа.

У багатьох країнах, включаючи Китай і Японію, при знайомстві прийнято спочатку називати прізвище. У Японії ім'я практично не використовується, навіть при неформальних зустрічах, а офіційний уклін є необхідним ритуалом при знайомстві.

Поінформованість про культурні та релігійні звички і звичаї партнерів є проявом поваги до них і не залишиться непоміченою. У Саудівській Аравії, наприклад, ортодоксальні мусульмани повністю ігнорують жінок, що не є членами їхніх родин. Більше того, там навіть не прийнято цікавитися в колег справами членів їхніх родин жіночої статі. Ні за яких умов житель цієї країни не запитає у Вас: "Як поживає твоя дружина?", тоді як в інших країнах це - неодмінний атрибут ввічливості. В Індії колеги з роботи чоловічої статі завжди при зустрічі потискують один одному руки, а от жінки самі вибирають, подавати їм руку чи ні. Необхідно також пам'ятати, що конфліктна або агресивна поведінка на переговорах у цій країні абсолютно виключені.

Залишивши осторонь культурні тонкості, можна все-таки зробити висновок, що основою успішного ведення бізнесу є розуміння схильностей кожної окремої людини. Єдиними універсальними способами розташування до себе партнера є посмішка, вона використовується і правильно сприймається в будь-якій країні і будь-якій культурі. Посмішка є найбільш ефективною формою спілкування і, в остаточному підсумку найкращим компліментом, який ми можемо зробити своєму співрозмовнику, буде щирий прояв інтересу до нього і його проблем.

За матеріалами K2Kapit

Поради успішних: мрії Діснея, масштабність Трампа та інноваторство Джобса

Універсальних порад як досягнути успіху немає, але є рекомендації експертів, які можуть поділитися своїм досвідом. Сьогодні ми дізнаємось, що таке «ставлення до успіху» в Уолта Діснея (Walt Disney),  які універсальні ідеї допомагають Дональду Трампу (Donald Trump)  та якими принципами в житті послуговується Стів Джобс (Steve Jobs).

«Думай, вір, мрій та кидай виклики»
                                                                                Уолт Дісней

Коли Уолт Дісней попрямував на Захід за своєю мрією, він продав усе своє майно, щоб купити квиток на потяг першого класу. Але навіщо їхати першим класом невідомо куди?! Це і є приклад «орієнтованості на успіх»: коли усі твої дії інтуїтивно продумані, і ти у них впевнений. Переживання такого стану можна передати через вислів самого Діснея: «Думай, повір, мрій та кидай виклики»:

Думайте. Процес, який має йти з самих глибин Вашої душі. Мислити – це важкий процес, ось чому ми так мало цим займаємось. Цей процес дозволяє занурити Ваші мрії у глибину Вашої уяви – це місце, де складаються Ваші життєві плани. Завжди записуйте Ваші важливі думки та ідеї, адже вони можуть стати основою майбутнього успіху.

Вірте. Повірте у Ваші думки, будьте переконані, що Ваші ідеї правильні. Перед тим, як щось розпочати, потрібно багато докласти сил, доки хтось ще повірить у тебе. Справжня віра рятує Вас від неприємних життєвих ситуацій та вберігає від втрати надії. Віра, в глибині нас, і вона може пронести Вас крізь скептиків та «викрадачів мрій», яка кажуть, що Ви ніколи цього не зробите. Не вірте у те, що ви чуєте. Вірте, у те, що заховане у Вашому серці.

Мрійте. Мрійте велично та глобально. Мрійте неможливими та неймовірними мріями. Не мрійте стандартно, а мрійте екстраординарно. Вище мрійте. Напишіть Вашу мрію, прочитайте Вашу мрію, а також мисліть Вашою мрією. Навіть коли Діснею було за п’ятдесят, він часто задавав собі питання «Що ж я мрію зробити, коли виросту?». А тому ніколи не втрачайте «дитину» у своїй душі.

Кидайте виклики. Смійте бути прекрасним, великодушним та чудовим. Кидайте виклик усім задачам: вивченню іноземної мови, участі у марафоні, мандрівці навколо світу, а головне наважтесь бути справжнім лідером. Двічі, тричі кидайте виклики! Контактуйте з прекрасними людьми, які роблять хороші справи.


«Немає нічого більш злочинного для фінсового благополуччя,
аніж придумати відмінну ідею, і відмовитися від її вітлення.»
                                                                                                                      Дональд Трамп

Від творчих особистостей перейдемо до фінансових гігантів. Дональд Трамп, відомий американський бізнесмен та шоумен ділиться своїми порадами для людей, які хочуть бути успішними у всьому:



Будь-яка справа з пристрастю. Дональд Трамп завжди рекомендує діяти «пристрасно!». Через таку здатність виникає можливість мислити масштабно.  Пристрасть – те, що керує нами йти вгору, щоб не сталось.

Будьте наполегливим. Дональд Трамп не дозволяє будь-якому працівникові під його керівництвом, здаватися, поки не вичерпані всі можливості досягнення успіху у вирішенні конкретної задачі. Для успішних підприємців завзятість та наполегливість є життєво важливими.

Мисліть масштабно. Почніть з малого, але мисліть  глобально. Це завжди потрібно, щоб почати проект. Не поспішати і рухайтесь крок за кроком, повільно, але впевнено у правильному руслі. Однак, Дональд Трамп завжди заохочує своїх друзів та команду не боятися робити більші кроки, аніж ті, які вони можуть зробити. Масштабне мислення може принести хороші результати.

Будьте як губка для інформації та нових ідей. Інформація має важливе значення. Ми не можемо знати вдосталь, адже світ весь час розвивається та змінюється. Дональд Трамп радить знаходити час для спілкування з колегами та друзями, які можуть поділитися останніми важливими новинами. Таку ж роль може відігравати Інтернет та бізнес-книги.

Дійте активно, але обдумано. Після того, як ми маємо все, що потрібно для проекту, потрібно зробити вирішальний крок – приступити до дії. Але у зв’язку з цим, Дональд Трамп мислить по-іншому: потрібно при необхідності бути готовим і зробити крок назад і чекати, щоб зробити наступний крок для ще кращого результату. Одна з його ключових порад: «Багато людей бояться потерпіти невдачу, і це є причиною для уникнення спроб. Вони говорять, але не роблять. Це прекрасна формула цілковитої невдачі».

Навчіться вести переговори. Якщо ми хочемо досягати успіху в житті і в бізнесі, життєво важливим є навчитися вести переговори. У зв’язку з цим, Дональд Трамп каже: «Навчитися вести переговори є цінною властивістю, адже час завжди єднає когось з кимось».

Користуйтесь конкуренцією. У житті і в бізнесі, ми змушені постійно конкурувати. За для досягнення успіху,  ми намагаємося постійно бути кращими, аніж наші конкуренти. За словами Дональда Трампа, конкуренти є тими, хто мотивує нас бути кращими людьми і домагатися більших успіхів. А тому можна стверджувати, що конкуренція змушує нас бути «великим».

Будьте на позитиві. Особиста та командна емоційна атмосфера неабияк впливає  на досягнення поставлених цілей. Позитивне мислення – є основою хорошої роботи, бо воно формує стратегію нашої поведінки та всі наші дії.

Вкладайте красу у все, що робите. Неможливо мати хороші результати, якщо Ви не вкладаєте у них щось більше. Такою цінністю є краса та любов, яка робить те, що Ви зробили набагато кращим, важливим, а головне цінним. Люди обов’язково це оцінять.

Не бійтеся потрапити «на очі» публіці. Хороші, а головне цінні результати мають стати «до стоянням» громадськості. Не бійтеся про них розповідати, і ставати відомими. Якщо Ви все чесно та наполегливо робите, чого Вам боятися?! Формуйте постійно свій особистий бренд.

План Б. На відміну від попередньої поради «завжди користуйся планом», Дональд Трамп підсказує, що цього мало. Потрібно мати альтернативний план до головного, адже наперед знати всі ситуації – неможливо. Будьте готовим до будь-яких «поворотів долі».

Кажіть «Ні». Іноді заперечити чи не підтримати є справою важкою. А тому потрібно вдосконалювати вміння казати людям та ідея «ні»: важливо розуміти чи піде на користь Вам, чи Вашому бізнесу те, що Ви скажете «так».


«Не дозволяйте поглядам інших заглушити свій особистий внутрішній голос.»
                                                                                                                                     Стів Джобс

Стів Джобс, великий інноватор та підприємець, який створив не одну успішну компанію (Pixar, Apple) має свої принципи діяльності для людей, які хочуть започаткувати свою власну справу та бути першими у всьому, чим займаються:

Займайтесь тим, що ви любите. Знайдіть справжню свою пристрасть і тоді можна багато чого змінити! Єдиний спосіб зробити «велику» роботу, це просто любити її.

SWOT-аналіз. Як тільки Ви починаєте нову справу чи проект, одразу напишіть на папері список сильних і слабких сторін майбутньої ідеї. «Не соромтеся викидати погані яблука з компанії».

Намагайтеся стати лідером ринку. Створюйте чи керуйте кращими технологіями у всьому, що Ви робите. Якщо є ще кращі технології – використовуйте їх, навіть якщо їх ніхто не використовує. Будьте першими, і зробіть його промисловим стандартом.

Фокусуйтесь на результатах. Оточуючі оцінюють Вас по продуктивності, а тому потрібно робити акцент на  результатах. Станьте мірилом якості для інших. Створюйте середовище досконалості навколо себе, і тоді успіх «піде» Вам на зустріч.

Попросіть зворотній зв’язок. Намагайтеся отримувати feedback’и від людей з різним життєвим досвідом: це дозволить поглянути на проблему/задачу під різними кутами. Особливо, не забувайте слухати людей, на кого спрямована Ваша діяльність – вони основа.

Інновації. Інновації відрізняють лідера від послідовника. Вмійте делегувати, аби зосередитися на створенні радикально інноваційних речей. Співпрацюйте з людьми, які також бажають створювати кращі в світі продукти.

Але пам’ятайте, що зміна будь-якої ситуації чи досягнення поставлених цілей – все це залежить лише від Вас. Ніякі «поради для успіху» не зроблять з Вас успішну людину, якщо Ви цього не захочете. Поради мають для Вас бути лише підказками, але не «вказівниками» руху.

Немає нічого неможливого.



Три основні способи заробити гроші

У всі часи вміння заробляти гроші було підвладне приблизно 5% людей - це не вирок, але саме так говорить статистика. Як не сумно, навчитися заробляти гроші практично неможливо: це вміння не можна придбати, його можна тільки розвинути в собі самостійно.  
Якщо ви хочете заробити гроші, ви, насамперед, повинні розуміти, що гроші - це ідея. Чи не купюри і монети, а саме ідея, що символізує гроші - це ваша нагорода за те, що ви приносите суспільству користь, що ваша послуга затребувана. Не важливо, що є вашим джерелом доходів, магазин спорттоварів, міні форекс або компанія в сфері послуг - це ваші знання та досвід, які приносять вам гроші.

Отже, які ж існують способи заробити гроші?

1. Перетворювати час на гроші

 Цей спосіб заробляння грошей використовується абсолютною більшістю людей на планеті. Юристи та сантехніки, двірники та банківські клерки, працівники офісів і продавці в магазинах - всі ці люди займаються тим, що конвертують свій час у гроші.  
 У цього способу є один мінус, який перекриває все інше: люди, які конвертують свого часу в гроші дуже рідко (або взагалі ніколи!) отримують те, що хочуть. Їм завжди або не вистачає часу, або грошей. Грубо кажучи, перед ними завжди вибір: або купити щось дороге і гарне (наприклад, автомобіль або квартиру) або приділити час собі або своїм близьким.

 Тому, спосіб перетворювати свій час на гроші, безумовно, є найгіршим з усіх.

2. Вигідно вкладати свої гроші, щоб отримувати ще більше грошей.

 Розумний спосіб, безсумнівним плюсом якого є те, що гроші роблять гроші без безперервного контролю з вашого боку. Для цього достатньо проконсультуватися у фахівця, щоб дізнатися, куди саме можна наразі інвестувати гроші, щоб отримувати прибуток.  
Єдиним, але катастрофічним недоліком цього способу є те, що у більшості людей немає необхідної суми грошей, щоб їх кудись вкладати. Якщо ви несподівано отримали гігантську спадщину - цей спосіб для вас, але якщо ви починаєте з нуля, він вам природно не підходить.

3. Отримувати гроші за рахунок зусиль інших людей.

 Ваше завдання організувати свій заробіток таким чином, щоб він складався із зусиль, які роблять інші люди на ваше благо. Плюси цього способу в тому, що ви не витрачаєте весь свій вільний час на заробіток, час за вас вкладають інші люди. Ви має організувати їх на цю справу. Мінусом є те, що для реалізації цього способу необхідно мати деякі організаторські здібності і (головне!) вміти брати всю відповідальність на себе.  
Якщо ви непохитно почнете рухатися в напрямку реалізації цього способу, то рано чи пізно, але в будь-якому випадку досягнете успіху. Оскільки отримувати гроші за рахунок зусиль інших людей є кращим способом заробляти гроші.

Що робити далі?

Після того, як ви вирішите, який спосіб заробляти гроші підходить вам більше всього, вам необхідно зробити наступний крок, а саме - поставити перед собою мету. Щоб добиватися чогось, необхідно чітко уявляти, чого саме ви хочете досягти. Якщо цим є гроші, то для початку візьміть чистий аркуш паперу, ручку і напишіть ту суму грошей, яку ви хотіли б отримувати на місяць (день, рік).  
Пам'ятайте, ця сума - не папірці в гаманці, і навіть не рахунок у банку. Це символ того, що люди готові будуть обміняти цю суму грошей на послугу, яку ви їм надаєте. Справа, якою ви займаєтеся, приносить користь людям? Значить, вони знову і знову будуть готові вам платити, причому, не замислюючись над сумою, оскільки ваша послуга буде заслуговувати на подібну винагороду.



8 професій, що з’являться до 2025 року

У майбутньому людей лікуватимуть від перенасичення інформацією, а освіта буде залежати від кураторів, а не університетів.
Нью-Йоркська агенція Sparks & Honey, яка займається моніторингом трендів, спрогнозувала види професійної діяльності, що стануть популярними в майбутньому. Внаслідок цього опитування керівник компанії Террі Янґ склав список з восьми професій, що набудуть актуальності до 2025 року.

Лайфлоґінг-менеджер
Послідовне фіксування свого життя сьогодні вже є достатньо масовим явищем. У вжиток увійшло таке поняття, як «лайфлоґінг», що позначає прагнення людей документувати все, що з ними відбувається, за допомогою портативних камер та інших пристроїв. У майбутньому може з’явитися потреба у професійних біографах, які аналізуватимуть неосяжні цифрові архіви та вибудовуватимуть особисті історії протягом життя чи після смерті людини.

Персональний освітній куратор
Типова чотирирічна вища освіта втрачає актуальність. У майбутньому студенти навчатимуться нелінійно, обираючи цікаві для себе напрямки серед різноманітних освітніх платформ. Навчання розтягнеться в часі і триватиме стільки, скільки людина забажає. Звести до купи усі напрямки індивідуальної освіти допоможе спеціально підготовлений для цього куратор.

Дистанційний розвідник
Якщо в наші дні для дослідження важкодоступних місць на планеті формуються цілі експедиції, за десять років це зможе робити одна людина, не встаючи зі свого робочого місця. Комунікаційні технології стануть значно доступнішими і якіснішими, і зображень із супутника буде достатньо для ефективних віртуальних мандрівок.

Оператор 3D-друку
У майбутньому побутові речі – наприклад, сантехнічні деталі – можна буде не купувати на ринку або замовляти з Китаю, а друкувати на 3D-принтері. Відповідно, з’явиться обслуговуючий персонал 3D-машин – оператори, які будуть перетворювати фантазії та потреби покупців на повсякденні друковані вироби.

Стабілізатор мікрофлори
Мікрофлора кишечника та ротової порожнини – делікатний вимір комфортного стану людини. Сьогодні цим частково займаються гастроентерологи. У майбутньому окремий спеціаліст буде слідкувати за гармонією мікрофлори конкретної людини на підставі аналізу її геному.

Корпоративний бунтар
Великі корпорації все частіше бажають бути схожими на страртапи. Вони роблять ставку на різноманітні інновації, бо саме в них вбачають джерело майбутніх прибутків. Відповідно, вже сьогодні з’являється попит на нових професіоналів, які здатні змінювати закостенілі структури корпорацій та освіжати їхню діяльність.

Інформаційний дієтолог
Багатьом вже зараз знайома проблема перенасичення інформаційними потоками, а то і  залежність від них. Поступово починають з’являтися спеціалісти, які допомагають подолати таку проблему. Вони вчать людину збалансованому споживанню інформації та намагаються повернути її увагу до реального життя.

Урбаністичний чабан
Інфраструктура міст майбутнього міститиме різні екологічні системи, для правильного догляду за якими будуть потрібні нові працівники. Такі «урбаністичні чабани» слідкуватимуть за якістю компосту в клумбах, доглядатимуть вертикальні сади, допомагатимуть міським пасічникам.

Що заважає нам досягти успіху?

Що заважає нам досягти успіху? Чому мільйони людей навіть не намагаються змінити своє життя? Відповідь на це питання полягає в наступному:  кожного з нас, починаючи з народження, поступово сковують ланцюгами. Ланцюгами громадської думки, відповідальності перед кимось, виховання, релігійних переконань, норм поведінки і багатьма багатьма іншими, перетворюючи вільну колись людину на загнану обмежену істоту, вимушену жити за наперед визначеним сценарієм. І саме ці ланцюги заважають нам бути багатими та вільними. Заважають мріяти та діяти…

Деякі з цих ланцюгів ми здатні побачити самі, а на деякі, що знаходиться на рівні підсвідомості, нам можуть вказати лише люди, які вже позбавилися них.

Ось ці ланцюги:
Зовнішні обставини. Сім'я, яку потрібно годувати, рівень комфорту, до якого ви звикли, виплати по кредитах, брак часу і сил. Все це, здається, абсолютно неможливо змінити. Але це не так. Змінити можна все, просто для цього у більшості людей не вистачає мужності.

Можна відмовитися від кредитного автомобіля, можна в три рази скоротити платежі за комунальні послуги, можна почати харчуватися здоровою їжею і платити за неї в два рази менше, можна одягатися в секонд-хенді, можна віддати перевагу не популярній Туреччині або Египту, а економному відпочинку у рідній країні. Все можна...

Порада: знайдіть в собі мужність для змін. Загляньте в майбутнє. Стрілки годинника вашого життя завжди йдуть у зворотний бік, відлічуючи час до кінця. А у вашому майбутньому, яке ви не зважилися змінити сьогодні, – нічого доброго не немає. То чом би не спробувати? Чому не ризикнути стати багатою, вільною і щасливою людиною? Будьте мужні.

Громадська думка, яка відноситься до багатих людей з неабиякою часткою ненависті і злості. Дивно, але до цих пір в нашій країні багата людина вважається злодієм або шахраєм. А якщо така людина ще і не працює, то вона обов'язково стає об'єктом висловів за спиною, що супроводжуються чорною заздрістю.

Порада: не бійтеся заздрісників, не бійтеся ненависті і злісті. Спілкуйтеся з людьми, які радіють вашим прагненням, вашим успіхам і які самі прагнуть до більшого. А пропагандистів «правильного» життя і заздрісників залиште в тому болоті, в якому вони знаходяться. Їм ніколи не вдасться досягти успіху і не упізнати радості перемоги.

Скептицизм друзів і знайомих, які говорять вам, що у вас нічого не вийшло минулого разу і нічого не вийде в цей. Що потрібно кинути ваші даремні спроби і жити як все. Що лише одиниці становяться багатими. Що ви не Білл Гейтс і не Роман Абрамович...

Погодьтеся, що подібні заяви іноді, в періоди невдач, беруть гору над вашою волею і ви готові здатися.

Порада: прислухайтеся уважно до себе: відчуваєте злість? Спортивну злість! Полум'я всередині. Бажання перемогти і довести. Запам'ятайте це відчуття і почастіше про нього згадуйте. Злість та бажання перемоги можуть бути дуже доброю мотивацією для вас. Лише полум'яне бажання і пристрасть виведуть вас на гребінь успіху. Лише ті, хто слухає тільки себе і свої відчуття – перемагають! А скептики так і продовжують нити, не роблячи нічого. Їх думка нічого не коштує. Переможцем рано чи пізно станете Ви, а не вони.

Страх перед невдачами. Багато людей відступаються від заповітної мети, впавши на шляху до неї. Багато хто так і залишається лежати із-за страху знову впасти. Але дозвольте: хіба можна навчитися їздити на велосипеді жодного разу не впавши з нього?

Порада: боріться з своїм страхом. Зробіть страх своїм союзником, бійтеся не невдач, а свого нинішнього життя: без промінця сонця, без радості, без особистої і фінансової свободи і без грошей.

Дійте. Дійте наполегливо. Дійте слухаючи тільки себе і прислухаючись до порад успішніших людей. Не втрачайте віри у свою здатність досягти успіху. І впродовж всього свого шляху пам'ятайте, що для того, щоб мати те, чого у вас ніколи не було, потрібно робити те, чого ви ніколи не робили.
________________________________________________________________
           

  13 людей, які зуміли заробити свій перший мільйон до 22 років

 Вони варили варення, вирощували трюфелі, продавали окуляри і стали мільйонерами до закінчення коледжу.

 У 2002 році, коли Мілану Тешовічу було 16, він запустив музичний сайт, де просто для розваги збирав тексти своїх улюблених пісень. Через два роки він вирішив перетворити це в бізнес. Сьогодні база даних Metrolyrics.com включає 2 млн пісень, а компанія з 20 співробітників заробляє на продажі реклами. Виручка досягла $ 1 млн у 2007 році, коли Тешовічу був 21 рік. Тешовіч поєднує роботу із заняттями в Університеті Саймона Фрейзера в Британській Колумбії в Канаді, де отримує ступінь майстра бізнесу. «Я отримую освіту не заради кар'єри, - говорить він, - вона сприяє особистісному зростанню».

 Продаж квитків онлайн.

 У 2005 році 18-річний Джошуа Дзябяк продав свою першу хостінговую компанію Mediacatch трохи більше ніж за $ 1 млн. Він купив «Мерседес» і телевізор з плоским екраном, а решту суми інвестував в нові підприємства. У тому числі Showclix - веб-сайт, який дозволяє культурним центрам, коледжам, концертним залам і іншим майданчикам продавати квитки онлайн, по телефону і в касах. У 2009 році він залучив близько $ 1 млн інвестицій, а його компанія була оцінена в $ 2,75 млн. Збори з квитків (Showclix бере з кожного продажу 7-15%) принесли йому $ 9 млн за минулий рік.

 Імпорт трюфелів.

 Три роки тому, у віці 15 років, Ян Пуркаястха почав імпортувати трюфелі і продавати їх за ціною до $ 12 000 за кг. в ресторани і магазини натуральних продуктів. Пуркаястха виріс в Х'юстоні, де в дитинстві збирав гриби в лісі поряд з будинком батьків. Імпорт трюфелів - складна робота, її контролюють чотири різних федеральних відомства, і, крім того, потрібно весь час намагатися обігнати час: трюфелі мають термін зберігання всього сім днів. Пуркаястха відкриває перший в США розплідник трюфелів в Арканзасі, а його компанія з продажу наблизилася до $ 1 млн.

Автомобільний сайт. 

 Влітку 2008 року, закінчивши школу, Джейсон Брайан почав працювати в департаменті маркетингу фірми, яка торгує автомобілями у Флориді. Він знав, що майбутнє маркетингу - в інтернеті. «Я виявив, що за половину вартості може подвоїти результат, купуючи рекламу онлайн і оптимізуючи пошукову видачу», згадує він. Три роки потому, коли йому було 21, Брайан витратив «менше $ 10 000» зі своїх заощаджень на створення сайту, який допомагав би споживачам шукати машини. Autocricket.com став заробляти гроші, продаючи інформацію про клієнтів торговцям і виробникам машин. Через шість місяців після запуску сайт привернув увагу інвесторів, що вклали у справу $ 250 000. Виручка в 2009 році склала $ 1,2 млн, у 2010-му - вже $ 6 млн.

 Листівки і плюшеві іграшки.

 Кемерон Джонсон сколотив свій перший $ 1 млн, відкривши кілька комерційних підприємств. Свій перший бізнес, Cheers and Tears, він пустив у віці 9 років. За допомогою Photoshop, сидячи у себе вдома у Вірджинії, Джонсон почав робити запрошувальні листівки для вечірки своїх батьків і незабаром став отримувати замовлення від їх друзів та колег. Через кілька років Джонсон став на зароблені з листівок гроші купувати за оптовими цінами плюшеві іграшки. Перепродуючи їх на eBay і на своєму сайті Cheers and Tears він заробив більше $ 50 000.

У 13 років Кемерон придумав My EZ Mail - сервіс, що пересилає електронні листи на певну адресу, не розкриваючи особистої інформації одержувача. Він найняв програміста, щоб втілити ідею в життя, і через два роки My EZ Mail заробляла близько $ 3000 в місяць на рекламі.

 У 1997 році Джонсон об'єднався з двома іншими підлітками-підприємцями, щоб створити рекламну компанію. Вони продавали рекламні оголошення вгорі вікна браузера користувача. Люди, які завантажили програму, отримували 20 центів на годину за незручність, що доставляється рекламою. Джонсон став співпрацювати з DoubleClick, L90 і Advertising.com, які забирали 30% доходу. «Мені було 15 років, і я кожен місяць отримував чеки на $ 300 000 і $ 400 000», розповідав Джонсон Forbes в 2008 році.

 Ще одне дітище Кемерона Джонсона, CertificateSwap.com, дозволяло людям продавати непотрібні їм подарункові сертифікати онлайн. Продаж подарункових сертифікатів на eBay була вже звичайною справою, але аукціон забирав «до 13% від вартості карти, - розповідав Джонсон. - А ми брали лише 7,5% ». У 2004 році Джонсон (йому було 19) продав CertificateSwap.com за шестизначну цифру.

 Варення

 У 2002 році, у віці 14 років, Фрейзер Доерті почав робити джеми на кухні своїх батьків в Единбурзі. До 16 років Доерті кинув школу і став варити варення повний робочий день. У 2009 році дохід SuperJam досяг $ 1,2 млн. Зараз Доерті залишається єдиним штатним співробітником компанії, вартість якої, виходячи з виручки, становить $ 1-2 млн.

 Соціальна мережа для фокус-груп

 У 1999 році, у віці 14 років, англієць Адам Хилдрет запустив нову соціальну мережу. Компанії на кшталт Coca-Cola використовували учасників мережі у фокус-групах, розробляючи маркетингові стратегії, спрямовані на молодь. Хилдрет служив керуючим директором агентства Dubit Limited чотири роки. Коли Хилдрет було 19 років, BBC назвала його одним з 20 найбагатших підлітків Великобританії з приблизними станом в ? 2 млн, тобто приблизно $ 3,7 млн.

 Сайт про комп'ютери

 У 1996 році Майкл Фурдик, якому тоді було 16 років, запустив MyDesktop.com, сайт про комп'ютери, в підвалі батьківського будинку в передмісті Торонто. На його сайті було повно рад, які Фурдик вишукував у чатах в мережі. Там же він познайомився зі своїм однолітком Майклом Хейменом з Австралії. Незабаром Хейм переїхав в Торонто, щоб допомагати будувати бізнес. Затягнувши пояси, товариші знайшли (за бартером) сервери та офіс. Незабаром MyDesktop.com вже приносила $ 60 000 на місяць рекламного доходу від замовників на зразок Microsoft. У 1999 році Фурдик, Хейман і третій партнер продали сайт компанії Internet.com «більше ніж за $ 1 млн», розповів нам Фурдик в 2010 році.

 Прес для рослинного масла

 Двадцятирічний Даніель Гомес Іньігес - власник компанії Solben, що розробляє і виробляє преси для вичавлювання олії з рослин, щоб робити дизельне паливо. Розробку продукту Іньігес почав ще в школі. Перший продаж принесла $ 150 000: половину відразу, щоб побудувати прес, половину після доставки. Мексиканська компанія Monterrey вклала в бізнес Іньігеса «трохи більше $ 1 млн» за перший рік його існування. Сьогодні в компанії постійно працює 15 співробітників. Іньігес вступив до коледжу.

 Фотоальбом онлайн

 У 2005 році 15-річна Кетрін Кук і її 17-річний брат Дейв, перегортали сторінки свого шкільного річного альбому, і у них народилася ідея створити його безкоштовну інтерактивну версію в Інтернеті. Незабаром Куки об'єднали свою соціальну мережу з Zenhex.com, які живуть за рахунок реклами сайтом, на якому користувачі публікували саморобні тести, подвоївши кількість відвідувань свого сайту. До 2006 року MyYearbook.com залучив $ 4,1 млн від фондів US Venture Partners і First Round Capital. Бізнес залучив рекламодавців начебто Neutrogena, Disney і ABC, кількість учасників досягло 3 млн. по всьому світу, а річні продажі вимірюються семизначними цифрами, розповідали Forbes брат і сестра Кук в 2008 році.

 Продаж футболок

  Реймонд Лі в старшій школі проходив практику в Китаї в компанії, що займається веб-конференціями. Зустрічі з китайськими виробниками стали в нагоді йому будинку в Каліфорнії: Лі став замовляти футболки для своєї тенісної команди прямо з Китаю. Продажі стали рости, і на зібрані їм $ 2200 Лі відкрив онлайн компанію з продажу футболок Ooshirts.com. Назву він пояснює тим, що «і у Yahoo і у Google два О». У 19 років Лі кинув навчання в Університеті Каліфорнії, щоб працювати у своїй компанії. Зараз у нього три співробітники, і він не взяв ні цента зовнішніх інвестицій. За словами Лі, продажі в 2010 році були між $ 600 000 і $ 900 000. У цьому році, коли Лі виповниться 20, прогнозовані продажі досягнуть $ 2 млн.

 Продаж окулярів онлайн

  Коли 21-річний студент університету Джеймі Мюррей Уеллс спробував у 2004 році купити пару очків за рецептом, в його голові народився новий бізнес. Приголомшений ціною на очки в $ 300, Уеллс вирішив кинути школу і пустити свій студентський кредит ($ 2000) на те, що потім перетворилося на Glasses Direct, що базується в Лондоні . За перший рік існування дохід компанії перевищив $ 2 млн. До 2010 року виручка компанії досягла $ 5 млн, кількість співробітників - 70 чоловік, а залучені інвестиції - $ 34 млн.

 Дизайн для сторінок на MySpace

  Задуманий 14-річною уроженкою Детройта Ешлі Куолс сайт став пропонувати безкоштовні дизайни для сторінки MySpace і керівництва для підлітків, які хочуть навчитися створювати свій власний графічний дизайн. У березні 2006 року Куолс, з самого початку володіла Whateverlife.com, за повідомленнями, отримала від невідомого покупця пропозицію продати сайт за $ 1,5 млн, але відхилила його.


                                                 Диваки з міліардними статками

 Серед мільярдерів чимало диваків. Власник спортивної марки "Nіke", маючи 7 мільярдів доларів, жахливо вдягається. У творця імперії ІKEA цілих 28 мільярдів доларів, але він такий жадібний, що їздить на старенькому Volvo і користується знижками для пенсіонерів. Рейтинг найекстравагантніших мільярдерів світу склала авторитетна британська газета The Fіnancіal Tіmes.

Найжадібніший
 Засновник ІKEA Інгвар Кампрад у свої 80 років заробив 28 млрд доларів. При цьому він славиться фантастичною жадібністю. У дитинстві він купував оптом пачки сірників і продавав їх потім з вигодою для себе по одній мешканцям свого шведського села. Зараз він їздить на автомобілі Volvo, якому вже 12 років, і регулярно користується пенсійною дисконтною карткою. Один із найбагатших людей у світі намагається не носити костюми, літає економом-класом і закликає 90 тисяч співробітників ІKEA писати з двох боків паперу. Зважаючи на все, це виправдовує себе: продаж меблів Кампрада приносить більше 15 млрд доларів щорічно, а ІKEA, будучи найбільшим меблевим магазином у світі, має понад 200 магазинів у 33 країнах.

Найказковіша
 Бідна мати-одиначка Джоан Роулінг заробила мільярд доларів на казках для своєї дитини. На своєму сайті Роулінг ділиться спогадами про те, що думка про Гаррі Поттера уперше з'явилась в потязі по дорозі з Манчестера в Лондон. Не знайшовши в себе ручки і посоромившись позичити її в попутників, вона всю дорогу обмірковувала деталі. Потім Роулінг почала писати свій перший роман про Гаррі Поттера на друкарській машинці із секонд-хенда. У той час вона жила на грошову допомогу матері-одиначки.
 Через рік з допомогою агента Христофера Літтла вона продала рукопис видавництву Bloomsbury. Після публікації книги "Гаррі Поттер і філософський камінь" у 1997 році ця серія бестселерів зробила Роулінг першою людиною, якій вдалося заробити мільярд написанням книг. Цього року «поттероманія» досягла гротескних масштабів - у її честь був названий астероїд (Роулінг) і скелет динозавра (Dracorex hogwartsіa).

Найплодовитіший
 Банкір із Саудівської Аравії Салех Абдул Азіз аль-Раджі має сім дружин і 60 дітей. У свої 94 роки він займає 84-е місце в списку найбагатших людей світу, володіючи маєтком у 6,5 млрд доларів. Не дивно, що з такими показниками в нього найбільша кількість нащадків серед мільярдерів у списку Forbes.
 Щоб їх забезпечувати, Салех аль-Раджі став другим за значимістю акціонером у сімейному банку "Аль-Раджі", а за останній рік вартість акцій групи виросла на 89%. Родина аль-Раджі оголосила також про початок нового підприємства з будівельною компанією Tameer Holdіngs - будівництво 91-поверхового хмарочоса в Дубаї вартістю 270 млн доларів.

"Найбезсмертніший"
 Канадський бізнесмен Роберт Міллер у свої 60 років заробив 3 млрд дол. на продажі електромеханічних деталей. Міллер має достатньо коштів, щоб вкласти їх частину в неймовірні і безнадійні підприємства. Він фінансує роботу аризонського Фонду кріогенних досліджень - тобто досліджень можливостей глибокого замороження людей. За деякими даними, сам Міллер після смерті піддасться кріопрезервації з метою бути оживленим коли-небудь, у майбутньому. Враховуючи можливість свого "другого пришестя" Міллер створив додатковий "фонд персонального відродження", на який він оголосить свої права, коли прокинеться, - якщо це відбудеться.

Наймодніші
 Іспанські сестри Естер і Алісія Копловіц заробили 6 млрд дол. на сміттєвому і цегельному бізнесі. За визнанням FT, незважаючи на свій «брудний» бізнес, їм «вдається мати карколомний вигляд». Вони «переплюнули» навіть Джорджіо Армані і Ральфа Лорена. Естер є відданою фанаткою бездоганних ділових костюмів, яскравих квітів, а Алісія, яка сама себе називає "чорною вівцею" у їхньому сімействі, одягається в елегантні плаття і комплекти з піджаків і спідниць. Одним з останніх придбань сестер стала британська компанія з утилізації відходів WRG.

Найбільш позбавлений смаку
 Голова Nіke Філіп Найт у 1970-х був найбагатшою людиною у світі, але при таких грошах вдягається він найгірше. Він часто з'являється в бейсболці чи ковбойському капелюсі із "закарлюкою" Nіke, у зім'ятому льняному костюмі і в окулярах Oakley - дорогих, але позбавлених смаку. Проте Найт є могутнім бізнесменом, який керує заснованою ним багатомільярдною імперією спортивного одягу.

Найсексуальніший
 Мешканець Лондона 39-річний Б’єргольфур Тор Б’єргольфссон визнаний "найсексуальнішим" мільярдером. Він перший в Ісландії заробив мільярд. У нього великі блакитні очі, неймовірна посмішка, і вражаючу постать вікінга. Його, зроблений власноруч, статок почався зі спроби повернути добре ім'я родині після того, як його батько в 1986 році потрапив у скандал, у результаті чого судноплавна компанія Б’єргольфура-старшого збанкрутувала. Успіх Б’єргольфссона, багато в чому пов'язаний з великими інвестиціями в найстарший і другий за обсягом банк Ісландії Landsbankі, неминуче породжує численні жарти на тему "вторгнення вікінгів" і, безумовно, посилює його сексуальну привабливість.

Найбільш "зворушливий"
 Через шість років після буму набитих квасолею іграшок Beanіe Babіes історія успіху їхнього творця Гарольда Уорнера як і раніше багатьом здається приголомшливою. Розпочата в 1993 році лінія маленьких, нещільно набитих іграшок стала феноменом. Незважаючи на властивий його іграшкам "фактор чарівності", Уорнер, який був актором-невдахою і торгівцем іграшками, розсудливо не віддав своїх малят у великі супермаркети. Обмеживши виробництво деяких з Beanіe Babіes, він посилив враження, що вони є колекційним товаром. Мільйони людей йому повірили. Уорнер виділив 6 млн доларів фонду Андре Агассі на користь дітям із проблемами розвитку і нещодавно відправив дітям Іраку гуманітарну допомогу з іграшками на суму 1 млн доларів. Зараз майно Уорнера оцінюється в 4,4 млрд. дол.

Найбільш політизований
 Джордж Сорос зараз володіє маєтком у 7,2 млрд. дол. Його вважають не тільки одним із найбільш авторитетних у світі фінансистів, але й найскандальнішим бізнесменом. У країнах Азії, валюти яких він колись обрушив, його прагнуть вбити. Народившись у звичайній угорській родині, Сорос приїхав у 1947 році в Англію на навчання в Лондонську школу економіки. Звідти він переїхав до Нью-Йорка, де, засукавши рукава, заробив чимало грошей на хеджевих фондах. Досягши своєї мети, він сконцентрувався на ідеологічних ініціативах. Кілька десятиліть займався поширенням ліберальних ідей у Східній Європі, а нещодавно почав виступати із затятими антибушівськими заявами в США. Поєднання мільярдів Сороса і його політичної позиції також принесло плоди у вигляді робіт із проблем капіталізму, демократії і фінансів.

Човново-горілчаний магнат
 Виробник дорогої горілки Рустам Таріко нещодавно прославився тим, що завів найбільш швидкохідний у світі човен. Він назвав його Terrrіble, що можна перекласти як "Жжахливий". Саме так - із двома "ж". Три мотори по 1000 кінських сил кожний розганяють його до неймовірних 90 миль у годину. На цьому човні Таріко подорожує в околицях улюбленої ним Сардинії - фешенебельного італійського курорту. На цьому острові Таріко купив віллу "Мінерва" у дружини колишнього прем'єр-міністра Італії Берлусконі Вероніки Ларіо за 15 млн євро. Італійські газети писали, що він нібито закоханий у дружину прем'єра, але це не більш ніж чутки. Найпрестижніший на Сардинії ресторан - Bіllіonaіre Club - торгує тільки горілкою виробництва Таріко, причому за незвичайно високими цінами. 50 мл. коштує 30 євро.
___________________________________________________________________
Ще трохи цікавих фактів:

https://docs.google.com/file/d/0B-ssmQ9NdFRZNHV0aVZKSnZvelU/edit?usp=sharing

https://docs.google.com/file/d/0B-ssmQ9NdFRZQ2Y0Y3hGam9FcDA/edit?usp=sharing
___________________________________________________________________
Що означає УСПІХ


Успіх нічому не вчить. Він тільки переконує розумних людей, що вони не можуть програти.
Білл Гейтс

Успіх - це рух від невдачі до невдачі без втрати ентузіазму.
Уїнстон Черчілль

Успіх не прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього.
Марва Коллінз

Успіх - це не стільки те, що ми маємо, скільки те, ким ми стаємо в результаті.
Джим Рон

Секрет життєвого успіху: будь готовий до можливості до того, як вона виникне.
Бенджамін Дізраелі

Шість частин ключа до успіху: щирість, особистісна цілісність, скромність, ввічливість, мудрість, милосердя.
Вільям Меннінгер

Успіх не є ключем до щастя. Щастя - ось ключ до успіху. Якщо ви любите те, що робите, ви будете успішним.
Альберт Швейцер

Немає шляху до успіху. Успіх - є шлях.
Михайло Шувалов

Успіх робить нас нетерпимими до невдачі. Невдача робить нас нетерпимими до успіху.
Вільям Федер

Успіх вдаряє в голову, невдача вдаряє в серце.
Лоренс Пітер

Успіх - справа чистого випадку. Це вам скаже будь-який невдаха.
 Ерл Уілсон

Якщо ви не досягли успіху відразу, спробуйте ще і ще раз. А потім заспокойтеся і живіть собі на втіху.
Вільям Клод Філдс

Успіх - це встигнути.
М. Цвєтаєва

Успіх - це задоволення тим, ЩО тобі вдалося зробити і ЯК ти це зробив.
 Роланд

Успіх слід вимірювати не стільки становищем, якого людина досягла в житті, скільки тими перешкодами, які вона переборола, домагаючись успіху.
Дж. Вашингтон


Боротьба....поразка...боротьба....поразка. І так до перемоги!
                                                                    Мао Цзедун
____________________________________________
Трохи про гроші

Взагалі-то я проти мільйонерів, але якби мені запропонували ним стати ...
Марк Твен

Мало хто із нас може винести тягар багатства. Звичайно, чужого.
Марк Твен


Гроші для людей розумних складають засіб, для дурнів - мету. 
А. Декурсель

Немає нічого більш деморалізуючого, ніж маленький, але постійний заробіток. 
Е. Вілсон

Остерігайтеся незначних витрат; маленька пробоїна потопить великий корабель. 
Б. Франклін

Той, хто шукає мільйони, вельми рідко їх знаходить, та зате той, хто їх не шукає - не знаходить ніколи! 
О. Бальзак 

Нажити багато грошей - хоробрість; зберегти їх - мудрість, а вміло витрачати - мистецтво. 
Б. Авербах 

Думай, перш ніж вкладати гроші, і не забувай думати, коли вже вклав їх. 
Ф. Дойл 

1 коментар: