Досить часто ефективність спільної
діяльності цілком і повністю залежить від того, наскільки успішним виявився
процес комунікації, що її супроводжувала. До практичних знань належать і так
звані "soft-skills", тобто гнучкість, самостійність, витривалість, мобільність,
уміння працювати в команді, налагоджувати стосунки у колективі та розв'язувати конфліктні ситуації.
Низький рівень практичних знань в галузі
ділових комунікацій породжує страх, невпевненість, послаблення пам'яті, уваги,
працездатності, порушення динаміки мови, і як результат, в учасників взаємодії
з'являються стереотипи висловлювання, конформність поведінки. І навпаки, комунікативна компетентність учасників
спільної діяльності викликає у суб'єктів
спілкування прагнення до оптимальної реалізації можливостей і здібностей,
допомагає їм переживати радість від контактів, впевненість у власних силах.
Розвитку вмінь працювати в команді, підвищенню рівня
групової згуртованості, сподіваємось, сприятимуть наступні матеріали:
https://docs.google.com/file/d/0B-ssmQ9NdFRZVkE0MHc3X3JqZTg/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B-ssmQ9NdFRZVkE0MHc3X3JqZTg/edit?usp=sharing
А саморозвиток розпочинаємо з усвідомлення власного "Я":
Немає коментарів:
Дописати коментар